Pages

Wednesday, March 11, 2009

Apa-ape Ajelah

lama dah tak update blog.. actually banyaaaaaaaakk cerita tapi tak berapa sesuai nak dikogsikan disini.. biarlah terpahat dihati.. tak semua benda mudah untuk diluahka.. banyak benda yang lebih sesuai berlegar2 disanubari.... emm tetiba terlintas pulak.. ini adalah cabaran yang amat besar... hopefully i can handle wisely.. sabar.. sabar.. sabar.. InsyaAllah akan dapat balasan yang setimpal dari Nya. ermm nothinglah..

almost 2 years tak bekerja dan jadi suri rumahtangga sepenuh masa... tak percaya kadang2 tu sbb sejak kecik, tak pernah terlintas akan atau nak jadi suri rumahtangga.. dari kecik cuma fikir nak keje yang bagus2.. pendapatan yang bagus.. but semuanya ketentuanNya.. btw im happy dengan pekerjaan ini, menjaga anak siang dan malam.. dapat exclusively breastfeed.. n dapat besarkan anak sendiri dan tak missed pembesaran anak.. dah 24jam depan mata.. ermm satu lagi skill memasak bertambah walaupun rasa malas nak masak.. huhuhuhu... bersyukur sebab tak semua dapat merasa apa yang saya lalui.. dan setiap anak yang dilahirkan bawa rezeki.. im belived it.. so do daddy.. kami bersyukur apa yang kami ada sekarang ni.. Alhamdulillah... malah its much much better our life..

ada gak orang tanye, tak terkilan ke, gaji dah banyak (errr BANYAK KE??? - Tuhan je yg tahu) then berhenti keje pulak? honestly, tak pernah rasa terkilan.. tak tahu kenapa.. maybe dah bosan dgn rutin kerja.. ermm everything about the job lah.. im beleived that, sesape yang in my shoes akan buat apa yang saya buat cuma beza, depa akan cari keje lain dulu... opss lupakan pasal keje dulu..

tu jelah nak cerita... jom nengok gambar sekitar jalan2 kuala terengganu, paka, dan balik taiping sekitar januari lepas....

tengah tunggu orang lain siap.. nak pegi makan-makan kat dungun

ni pulak kat Kompleks Nor Alfa Batik

on the way to kuala terengganu from paka... spec tu dah hancur dipulak dak kimi

ni kat umah atak.. kimi dah bersedia untuk melancarkan misinya

ni pulak main kat R&R Rawang.. on the way nak balik ke Taiping...


kimi dengan awatif.. nii kat shah alam


emm nampak agak menarik.. ni adalah nasi goreng special.. kat taiping... regenya rm7 sahaja.. masa baru-baru kawen dulu rm5 .. ni dah naik rm2.. ada ayam, daging, puyuh, udang, telur.. best jugak.. taiping heaven of foods...

No comments: